Na, turime mes tokią bėda. Kadangi esame mažas tarptautinės kontoros
padalinys, pagal "internal rules" turime naudotis outsourcinama
buhalterija. Tam reikia pasirinkti "gerai žinomą" vardą, kuris, mūsų
kaiminystės atveju - BDO. Apskritai, tai su jais problemų didelių
niekada nėra buvę. However, jie kenčia nuo tokio Lietuvoje, jau gana
įprasto dalyko, vadinamo "personalo kaita". Per nepilnus dvejus metus,
turime jau trečią biuchalterę. ;) Vienok, paskutinioji, tai yra... oooooooo kaip nenusisekusi. Ne tik kad daro daugybę kliurkų, pastoviai vėluoja, bet ir... attention...
VMI pateikia klaidingus duomenis. Ir pamato, kad pateikė neteisingus tik tuomet, kai pasakai - o, tai tipo, kur DAR?
Ko pasekoje, paruošta preliminari ataskaita, kuri jau buvo vot vot pateikiama, patapo - nu palaukim... Gaunasi
taip: vakar nusiuntė į VMI, gavo atsakymą jog "Duomenai Prijamti", o
bet tačiau, ten jiems reikia kiek tais laiko, kad jie škes, sudėtų
viską į preliminarią, tai tipo, dabar vat lauksim pirmadienio, kol
pataisys, ir ta preliminari - bus tvarkinga... Nu tai blemba nu. Tai ką man dabar galvoti?
|